måndag 9 mars 2009

Hallo

Nu börjar det dra ihop sig snart för tävling, jag och Johan åker hem till Säfsen imorgon kväll för att börja förbereda inför tävlingen. Det mesta är fixat förutom själva banan så klart, som vi kommer att jobba på hela veckan. I nuläget är planen att vi ska ha en downrail, en down-flat-down rail, en down box, en flat-down box med ett gap till och sedan lite roliga jibbs.

Jag hoppas att allt går enligt planerna hemma och att vi kan få banan klar tills på fredag så åkare som har kommit dit kan komma upp och kolla på den. Om ändringar behövs hinner vi då göra det under natten/morgonen.

Vi har massvis med priser att belöna alla åkare så det känns sjukt bra.

Ni som vill bo kvar mellan lördag och söndag kan höra av sig till oss på mobil eller på mailen för vi har skakat fram riktigt billigt boende från 50:- kr natten.
0738465351 eller på våran mail projektarbetare@hotmail.com
Eller så ringer ni receptionen 0591-775000

Så det enda vi kan göra nu är att vänta på att NI anmäler er och shreddar med oss den 14 mars, vilket är mindre än en vecka bort!

Vi kommer även att uppdatera här på bloggen under tiden vi är i Säfsen och bygger, så håll ögonen öppna och tipsa era vänner om detta arrangemang!

VI ses på lördag!

Tack o Hej

2 kommentarer:

  1. låter skit bra, hör av er om ni behöver hjälp med bygge !! Peace ME

    SvaraRadera
  2. erat projektarbete? vilken klockren idé alltså. broder har pratat om detta, men jag har inte fattar vad som vart på gång förrän jag såg affischen på hyttan. det verkar ju som det kommer bli hur bra som helst :) lycka till grabbs, jag kanske kommer och kikar.

    SvaraRadera